Sięgając pamięcią wstecz, gdy inspiracja dla linii EVO wciąż czekała na wyciągnięcie z pracowniczych stojaków rowerowych wypełnionych wypasionymi Epikami z krótszymi mostkami, szerszymi kierownicami i dłuższymi widelcami, Epic EVO zawsze polegał na wykorzystaniu niezrównanej wydajności pedałowania, zwinnego prowadzenia i lekkiej ramy Epica oraz wstrzyknięciu dodatkowej dawki możliwości, aby szybko pokonywać techniczne singletracki i wymagające zjazdy.
Podczas gdy Epic EVO ma pozornie skromny, 20-milimetrowy wzrost skoku zawieszenia z przodu w stosunku do swojego kolegi z Epica i tylko 10-milimetrowy z tyłu, pracowaliśmy po godzinach, aby upewnić się, że został on zaimplementowany w sposób, który sprawi, że powiesz "Whoa!", gdy tylko trafisz na pierwszy odcinek singletracka.
Podczas gdy Epic EVO zyskuje pozornie skromne 20 milimetrów skoku z przodu i 10 milimetrów z tyłu w stosunku do swojego kolegi ze stajni Epic, pracowaliśmy w pocie czoła, aby upewnić się, że zostało to wdrożone w sposób, który sprawi, że będziesz mówił "Whoah!", gdy tylko trafisz na pierwszy odcinek singletracka.
Nowa kinematyka zawieszenia EVO współpracuje z dostosowanym zawieszeniem Rx XC Tune z przodu i z tyłu, aby zapewnić maksymalne wykorzystanie każdego centymetra skoku, jednocześnie oferując zwiększoną charakterystykę anti-squat dla lepszej efektywności pedałowania.
Dzięki dużej praktyce w wyprzedzaniu trendów, Epic EVO jest najbardziej wydajną wersją progresywnej geometrii XC, jaka kiedykolwiek pojawiła się w rowerach Epic. Jest również bardziej wszechstronny niż kiedykolwiek, dzięki nowemu, wyposażonemu w flip chip tyłowi, który umożliwia rowerzystom regulację kąta główki ramy i wysokości dolnego wspornika, aby łatwo dostosować charakterystykę prowadzenia Epica EVO.
- Flip It To Rip It: Dostosuj właściwości jezdne ramy karbonowej FACT 12m S-Works Epic EVO, dzięki prostocie typu flip-chip, która pozwala rowerzystom zmniejszyć kąt główki ramy EVO o pół stopnia, jednocześnie obniżając wysokość suportu o 10 milimetrów.
RAMA | S-Works FACT 12m Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel |
---|---|
AMORTYZATOR - tył - damper | FOX FLOAT DPS Factory, Rx XC Tune, EVOL Air sleeve, Kashima Coat, 3-position adjustment w/ Open Mode Adjustment, 190x40mm |
ZACISK SZTYCY | Specialized Alloy 34.9, Titanium Bolt |
SPECYFIKACJA | * Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia |
Paczkomat Inpost (tylko akcesoria)
Koszt wysyłki: 13,99 zł
Przesyłka kurierska (Rowery i akcesoria)