• -15%
Turbo Levo Comp Alloy

Turbo Levo Comp Alloy

95222-5504
23 495,93 zł brutto
27 642,28 zł
Zniżka 15%
Brutto
Kolor
Rozmiar
Dostępny produkt z innymi opcjami

Całkowicie nowe Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy i zasięgu w każdym miejscu. To 40-letnia obsesja na punkcie tworzenia najlepiej jeżdżących rowerów górskich na świecie. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo ustanowiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.

Zaczyna się od naszego silnika Turbo Full Power 2.2 i modułu TCU (Turbo Connect Unit), które zapewniają płynne i bezproblemowe wsparcie Ciebie - 4x więcej mocy, co pozwala wybrać się Tobie, gdzie chcesz i kiedy. Levo przełamuje również ograniczenia, jeśli chodzi o zasięg, wspomagając Ciebie nawet przez pięć godzin jazdy po szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane zawieszenie ma 150 mm skoku tylnego zawieszenia i regulowaną geometrię, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę, jakiej jeszcze nie było. Ponieważ na koniec dnia liczy się tylko jazda. Uwierz w to.

Przenieś swoją jazdę po szlakach na zupełnie nowy poziom z Turbo Levo Comp. Wyposażony w nowe, stopowe podwozie M5, 12-biegową przekładnię SRAM GX Eagle i zawieszenie FOX Performance, sprawi, że będziesz jeździł w kółko wokół wszystkich.

  • W pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2 Levo, akumulator 700 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect Unit zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, do pięciu godzin jazdy, umożliwiając jazdę dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej .
  • Jednostka Turbo Connect (lub "TCU") w Levo to coś więcej niż przycisk "On-Off" - to mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania. Komunikuje się również, za pośrednictwem ANT+/Bluetooth®, z naszym opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby wyświetlić jeszcze więcej informacji o przebiegu jazdy.
  • Specjalna konstrukcja "Mullet" z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia zwinną jazdę, która prześcignie inne pełnowartościowe e-MTB. Rider ma pozycję w centrum roweru, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównym terenie.
  • Levo oferuje sześć różnych ustawień geometrii, które pozwalają doprowadzić do perfekcji jego osiągi niezależnie od stylu jazdy i terenu. Kąt główki może być regulowany w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm.
  • Skok tylnego zawieszenia w Levo to 150 mm, inspirowane Enduro, pochłania drobne nierówności, jak i ogromne dropy, jednocześnie nadal oferuje niesamowitą reakcję na pedałowanie i przenosi moc na podłoże z pełną wydajnością.
  • S-sizing w Levo bazuje na tym, co ma znaczenie: wzrost i styl jazdy użytkownika, a nie długość nogi. Sześć rozmiarów, wszystkie o podobnych długościach główki ramy i przekroku, pozwalają wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Im mniejsze oznaczenie "S" tym rower będzie bardziej zwinny i zachęcający do zabawy, podczas gdy większe rozmiary "S" zadbają o większą stabilność podczas jazdy w dół z dużą prędkością.
0 Przedmioty
RAMA
Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
WIDELEC
Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
AMORTYZATOR - tył - damper
S1: FOX DPS Performance Series, 3-position lever, rebound adjust, 52.5x210mm, S2-S6: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
ZACISK SZTYCY
Alloy, 38.6mm
MOSTEK
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
KIEROWNICA
Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep
CHWYTY KIEROWNICY
Specialized Trail Grips
SIODŁO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SZTYCA
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
PRZEDNI HAMULEC
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
TYLNY HAMULEC
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
MECHANIZM KORBOWY
Praxis forged M30, custom offset, 160mm
MANETKI
SRAM GX Eagle, 12-speed
TYLNA PRZERZUTKA
SRAM GX Eagle, 12-speed
ŁAŃCUCH
SRAM NX Eagle, 12-speed
KASETA
SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
ZĘBATKI
SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
OBRĘCZE
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
PRZEDNIA PIASTA
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
TYLNA PIASTA
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
SZPRYCHY
DT Swiss Industry
PRZEDNIA OPONA
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
TYLNA OPONA
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
DĘTKI
Standard, Presta Valve
BATERIA
Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
ŁADOWARKA
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
UI/REMOTE
Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
SILNIK
Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
Komentarze (0)
  • Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password