Turbo Levo Comp Alloy
Całkowicie nowe Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy i zasięgu w każdym miejscu. To 40-letnia obsesja na punkcie tworzenia najlepiej jeżdżących rowerów górskich na świecie. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo ustanowiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Zaczyna się od naszego silnika Turbo Full Power 2.2 i modułu TCU (Turbo Connect Unit), które zapewniają płynne i bezproblemowe wsparcie Ciebie - 4x więcej mocy, co pozwala wybrać się Tobie, gdzie chcesz i kiedy. Levo przełamuje również ograniczenia, jeśli chodzi o zasięg, wspomagając Ciebie nawet przez pięć godzin jazdy po szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane zawieszenie ma 150 mm skoku tylnego zawieszenia i regulowaną geometrię, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę, jakiej jeszcze nie było. Ponieważ na koniec dnia liczy się tylko jazda. Uwierz w to.
Przenieś swoją jazdę po szlakach na zupełnie nowy poziom z Turbo Levo Comp. Wyposażony w nowe, stopowe podwozie M5, 12-biegową przekładnię SRAM GX Eagle i zawieszenie FOX Performance, sprawi, że będziesz jeździł w kółko wokół wszystkich.
Jednostka Turbo Connect (lub "TCU") w Levo to coś więcej niż przycisk "On-Off" - to mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania. Komunikuje się również, za pośrednictwem ANT+/Bluetooth®, z naszym opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby wyświetlić jeszcze więcej informacji o przebiegu jazdy.
Specjalna konstrukcja "Mullet" z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia zwinną jazdę, która prześcignie inne pełnowartościowe e-MTB. Rider ma pozycję w centrum roweru, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównym terenie.
Specjalna konstrukcja "Mullet" z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia zwinną jazdę, która prześcignie inne pełnowartościowe e-MTB. Rider ma pozycję w centrum roweru, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównym terenie.
Levo oferuje sześć różnych ustawień geometrii, które pozwalają doprowadzić do perfekcji jego osiągi niezależnie od stylu jazdy i terenu. Kąt główki może być regulowany w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm.
W pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2 Levo, akumulator 700 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect Unit zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, do pięciu godzin jazdy, umożliwiając jazdę dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej .
Skok tylnego zawieszenia w Levo to 150 mm, inspirowane Enduro, pochłania drobne nierówności, jak i ogromne dropy, jednocześnie nadal oferuje niesamowitą reakcję na pedałowanie i przenosi moc na podłoże z pełną wydajnością.
W pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2 Levo, akumulator 700 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect Unit zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, do pięciu godzin jazdy, umożliwiając jazdę dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej .
S-sizing w Levo bazuje na tym, co ma znaczenie: wzrost i styl jazdy użytkownika, a nie długość nogi. Sześć rozmiarów, wszystkie o podobnych długościach główki ramy i przekroku, pozwalają wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Im mniejsze oznaczenie "S" tym rower będzie bardziej zwinny i zachęcający do zabawy, podczas gdy większe rozmiary "S" zadbają o większą stabilność podczas jazdy w dół z dużą prędkością.
RAMA | Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing |
---|---|
WIDELEC | Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel |
AMORTYZATOR - tył - damper | S1: FOX DPS Performance Series, 3-position lever, rebound adjust, 52.5x210mm, S2-S6: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm |
ZACISK SZTYCY | Alloy, 38.6mm |
MOSTEK | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
KIEROWNICA | Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep |
CHWYTY KIEROWNICY | Specialized Trail Grips |
SIODŁO | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
SZTYCA | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
PRZEDNI HAMULEC | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm |
TYLNY HAMULEC | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
MECHANIZM KORBOWY | Praxis forged M30, custom offset, 160mm |
MANETKI | SRAM GX Eagle, 12-speed |
TYLNA PRZERZUTKA | SRAM GX Eagle, 12-speed |
ŁAŃCUCH | SRAM NX Eagle, 12-speed |
KASETA | SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t |
ZĘBATKI | SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel |
OBRĘCZE | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
PRZEDNIA PIASTA | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
TYLNA PIASTA | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
SZPRYCHY | DT Swiss Industry |
PRZEDNIA OPONA | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
TYLNA OPONA | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
DĘTKI | Standard, Presta Valve |
BATERIA | Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh |
ŁADOWARKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
UI/REMOTE | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
SILNIK | Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor |
Paczkomat Inpost (tylko akcesoria)
Koszt wysyłki: 13,99 zł
Przesyłka kurierska (Rowery i akcesoria)