
Turbo Levo Comp Alloy
Całkowicie nowe Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy i zasięgu w każdym miejscu. To 40-letnia obsesja na punkcie tworzenia najlepiej jeżdżących rowerów górskich na świecie. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo ustanowiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Zaczyna się od naszego silnika Turbo Full Power 2.2 i modułu TCU (Turbo Connect Unit), które zapewniają płynne i bezproblemowe wsparcie Ciebie - 4x więcej mocy, co pozwala wybrać się Tobie, gdzie chcesz i kiedy. Levo przełamuje również ograniczenia, jeśli chodzi o zasięg, wspomagając Ciebie nawet przez pięć godzin jazdy po szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane zawieszenie ma 150 mm skoku tylnego zawieszenia i regulowaną geometrię, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę, jakiej jeszcze nie było. Ponieważ na koniec dnia liczy się tylko jazda. Uwierz w to.
Przenieś swoją jazdę po szlakach na zupełnie nowy poziom z Turbo Levo Comp. Wyposażony w nowe, stopowe podwozie M5, 12-biegową przekładnię SRAM GX Eagle i zawieszenie FOX Performance, sprawi, że będziesz jeździł w kółko wokół wszystkich.
- W pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2 Levo, akumulator 700 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect Unit zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, do pięciu godzin jazdy, umożliwiając jazdę dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej .
- Jednostka Turbo Connect (lub "TCU") w Levo to coś więcej niż przycisk "On-Off" - to mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania. Komunikuje się również, za pośrednictwem ANT+/Bluetooth®, z naszym opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby wyświetlić jeszcze więcej informacji o przebiegu jazdy.
- Specjalna konstrukcja "Mullet" z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia zwinną jazdę, która prześcignie inne pełnowartościowe e-MTB. Rider ma pozycję w centrum roweru, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównym terenie.
- Levo oferuje sześć różnych ustawień geometrii, które pozwalają doprowadzić do perfekcji jego osiągi niezależnie od stylu jazdy i terenu. Kąt główki może być regulowany w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm.
- Skok tylnego zawieszenia w Levo to 150 mm, inspirowane Enduro, pochłania drobne nierówności, jak i ogromne dropy, jednocześnie nadal oferuje niesamowitą reakcję na pedałowanie i przenosi moc na podłoże z pełną wydajnością.
- S-sizing w Levo bazuje na tym, co ma znaczenie: wzrost i styl jazdy użytkownika, a nie długość nogi. Sześć rozmiarów, wszystkie o podobnych długościach główki ramy i przekroku, pozwalają wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Im mniejsze oznaczenie "S" tym rower będzie bardziej zwinny i zachęcający do zabawy, podczas gdy większe rozmiary "S" zadbają o większą stabilność podczas jazdy w dół z dużą prędkością.
- RAMA
- Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
- WIDELEC
- Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
- AMORTYZATOR - tył - damper
- S1: FOX DPS Performance Series, 3-position lever, rebound adjust, 52.5x210mm, S2-S6: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
- ZACISK SZTYCY
- Alloy, 38.6mm
- MOSTEK
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- KIEROWNICA
- Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep
- CHWYTY KIEROWNICY
- Specialized Trail Grips
- SIODŁO
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- SZTYCA
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
- PRZEDNI HAMULEC
- SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
- TYLNY HAMULEC
- SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- MECHANIZM KORBOWY
- Praxis forged M30, custom offset, 160mm
- MANETKI
- SRAM GX Eagle, 12-speed
- TYLNA PRZERZUTKA
- SRAM GX Eagle, 12-speed
- ŁAŃCUCH
- SRAM NX Eagle, 12-speed
- KASETA
- SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
- ZĘBATKI
- SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
- OBRĘCZE
- Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- PRZEDNIA PIASTA
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- TYLNA PIASTA
- Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- SZPRYCHY
- DT Swiss Industry
- PRZEDNIA OPONA
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- TYLNA OPONA
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
- DĘTKI
- Standard, Presta Valve
- BATERIA
- Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
- ŁADOWARKA
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
- UI/REMOTE
- Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
- SILNIK
- Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
Produkty z tej samej kategorii