
Rama Turbo Levo S-Works Carbon 29 rok 2021
Zdjęcie poglądowe - ofertą jest sama rama.
Jeżeli jesteś zainteresowany prosimy o kontakt: +48 606 374 730
Całkowicie nowy S-Works Turbo Levo to bez wątpienia najgorętszy ze wszystkich modeli Turbo Levo. Okręt flagowy z masztem... to znaczy ramą... z włókna węglowego i zwiększającą sztywność konstrukcją Sidearm. A ponadto 150 mm płynnej, w pełni kontrolowanej amortyzacji, mocny silnik o liniowej charakterystyce pracy, nowa bateria 700Wh zwiększająca zasięg o 40 procent? a to dopiero początek.
OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.
Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.
WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG
Zastosowany w Kenevo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.
- Ramy S-Works zawsze wyznaczały szczyt naszych prac projektowych i inżynieryjnych. W przypadku Levo mowa o ramie wykonanej w całości z włókna węglowego, bezkonkurencyjnej jeżeli chodzi o niską masę i niemal niezniszczalnej.
- Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
- Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth? z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
- Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 700 Wh, co przekłada się na zwiększenie zasięgu aż o 40%. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
- RAMA
- S-Works FACT 11m full carbon, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
- AMORTYZATOR - tył - damper
- Fox Float DPS Factory, Kashima, 3- position adjustment, 52.5x210mm, Kashima coating, Rx Trail Tune
- MECHANIZM KORBOWY
- Praxis Carbon M30, custom offset
- ZĘBATKI
- SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
- BATERIA
- Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
- ŁADOWARKA
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
- SILNIK
- Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
Produkty z tej samej kategorii