Weekendowa rodzinna wycieczka, zakupy w mieście i dojazdy do pracy to tylko kilka przykładów sytuacji, w którym możesz w pełni polegać na komforcie i stylu Turbo Como 4.0 700C Low-Entry.
Turbo Como ze zintegrowanym silnikiem Specialized 1.2 nowej generacji to optymalny rower miejski. Silnik 1.2 z regulacją Rx Street Tune oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.
Specjalnie dla Como 4.0 opracowaliśmy baterię Specialized U1-500, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.
Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.
Model otrzymał niską ramę w geometrii Ground Control, ułatwiającą podparcie się stopą na światłach oraz wsiadanie i zsiadanie z roweru. Koła 700C w połączeniu z oponami 45 mm toczą się gładko i szybko oraz pozwalają płynnie pokonywać dziury, wyrwy i pęknięcia nawierzchni bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Osprzęt został dobrany tak, by po prostu działał nie sprawiając żadnych problemów. Obejmuje 10-biegowy napęd Shimano, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, przednie i tylne światło oraz bagażnik i błotniki.
- Aluminiowa rama Low-Entry z lekkiego stopu E5 została indywidualnie opracowana pod kątem zabudowy baterii i silnika. W połączeniu z geometrią Ground Control sprawia to, że lekki i wytrzymały Como staje się synonimem elegancji.
- Silnik Specialized 1.2 jest w pełni zintegrowany z ramą i otrzymał w modelu Como regulację do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
- Baterię 500 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.
RAMA | E5 Aluminum, low-entry frame, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Smooth Welds |
---|---|
WIDELEC | SR Suntour NCX E25, steel steerer, 15mm thru-axle, 44mm offset, 50mm of travel |
ZACISK SZTYCY | Alloy, bolt-type, 34.9mm |
MOSTEK | Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp |
KIEROWNICA | Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm width, 31.8mm |
CHWYTY KIEROWNICY | Body Geometry Women's Contour |
SIODŁO | Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount |
SZTYCA | Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm |
PRZEDNI HAMULEC | Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm |
TYLNY HAMULEC | Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm |
MECHANIZM KORBOWY | Custom alloy forged crankarms |
MANETKI | Shimano Deore, RapidFire Plus, 10-speed w/ Optical Gear Display |
TYLNA PRZERZUTKA | Shimano Deore, Shadow Plus, GS cage, 10-speed |
ŁAŃCUCH | KMC X10eT, 10-speed w/ Missing Link™ |
KASETA | Shimano Deore, 10spd, 11-42t |
ZĘBATKI | 40T |
OBRĘCZE | 700c disc, double-wall alloy, pinned, 32h |
PRZEDNIA PIASTA | Specialized front hub disc, sealed bearings, 15x100mm thru-axle, 32h |
TYLNA PIASTA | Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
SZPRYCHY | DT Swiss Industry |
PRZEDNIA OPONA | Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c |
TYLNA OPONA | Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c |
DĘTKI | Standard 40mm PV 700x32-50 |
PEDAŁY | Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors |
BATERIA | Specialized U1-500, On/Off button, state of charge display, 500Wh |
ŁADOWARKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
SILNIK | Specialized 1.2, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal |
SPECYFIKACJA | * Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia |
Paczkomat Inpost (tylko akcesoria)
Koszt wysyłki: 13,99 zł
Przesyłka kurierska (Rowery i akcesoria)