Turbo Como 4.0 700C Low-Entry

SKU 90421-5002 Kategoria COMO

COMO 4.0 LOW ENTRY 700C NB CSTUMBR/BLK/CHRM S

16 800 zł
13 440 zł Zniżka 20%
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 13 440 zł

Ostatnie sztuki w magazynie

Weekendowa rodzinna wycieczka, zakupy w mieście i dojazdy do pracy to tylko kilka przykładów sytuacji, w którym możesz w pełni polegać na komforcie i stylu Turbo Como 4.0 700C Low-Entry.

Turbo Como ze zintegrowanym silnikiem Specialized 1.2 nowej generacji to optymalny rower miejski. Silnik 1.2 z regulacją Rx Street Tune oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.

Specjalnie dla Como 4.0 opracowaliśmy baterię Specialized U1-500, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.

Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.

 

Model otrzymał niską ramę w geometrii Ground Control, ułatwiającą podparcie się stopą na światłach oraz wsiadanie i zsiadanie z roweru. Koła 700C w połączeniu z oponami 45 mm toczą się gładko i szybko oraz pozwalają płynnie pokonywać dziury, wyrwy i pęknięcia nawierzchni bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Osprzęt został dobrany tak, by po prostu działał nie sprawiając żadnych problemów. Obejmuje 10-biegowy napęd Shimano, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, przednie i tylne światło oraz bagażnik i błotniki.

  • Aluminiowa rama Low-Entry z lekkiego stopu E5 została indywidualnie opracowana pod kątem zabudowy baterii i silnika. W połączeniu z geometrią Ground Control sprawia to, że lekki i wytrzymały Como staje się synonimem elegancji.
  • Silnik Specialized 1.2 jest w pełni zintegrowany z ramą i otrzymał w modelu Como regulację do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
  • Baterię 500 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.
RAMA E5 Aluminum, low-entry frame, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Smooth Welds
WIDELEC SR Suntour NCX E25, steel steerer, 15mm thru-axle, 44mm offset, 50mm of travel
ZACISK SZTYCY Alloy, bolt-type, 34.9mm
MOSTEK Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
KIEROWNICA Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm width, 31.8mm
CHWYTY KIEROWNICY Body Geometry Women's Contour
SIODŁO Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount
SZTYCA Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm
PRZEDNI HAMULEC Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
TYLNY HAMULEC Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
MECHANIZM KORBOWY Custom alloy forged crankarms
MANETKI Shimano Deore, RapidFire Plus, 10-speed w/ Optical Gear Display
TYLNA PRZERZUTKA Shimano Deore, Shadow Plus, GS cage, 10-speed
ŁAŃCUCH KMC X10eT, 10-speed w/ Missing Link™
KASETA Shimano Deore, 10spd, 11-42t
ZĘBATKI 40T
OBRĘCZE 700c disc, double-wall alloy, pinned, 32h
PRZEDNIA PIASTA Specialized front hub disc, sealed bearings, 15x100mm thru-axle, 32h
TYLNA PIASTA Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
SZPRYCHY DT Swiss Industry
PRZEDNIA OPONA Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
TYLNA OPONA Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
DĘTKI Standard 40mm PV 700x32-50
PEDAŁY Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
BATERIA Specialized U1-500, On/Off button, state of charge display, 500Wh
ŁADOWARKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
SILNIK Specialized 1.2, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal
SPECYFIKACJA * Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia

Paczkomat Inpost (tylko akcesoria)

Koszt wysyłki: 13,99 zł 

Przesyłka kurierska (Rowery i akcesoria)

Koszt wysyłki: 
Akcesoria: 13,99 zł  Rowery: 100 zł

Odbiór osobisty

Możesz odebrać zamówienie osobiście w jednym z naszych sklepów. Szczegóły znajdziesz w zakładce "Kontakt".
W terminie do 2 dni roboczych - jest to czas potrzebny na złożenie i przygotowanie roweru. 
Szczegóły ustalamy indywidualnie i potwierdzamy telefonicznie bądź e-mailowo możliwość odbioru.

Kiedy zostanie wysłana Twoja paczka?

Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności. 
Zalecamy łączyć produkty w jednym zamówieniu.
Niestety, nie możemy połączyć dwóch oddzielnych zamówień, a z tego powodu opłaty za dostawę będą obowiązywać dla każdego z osobna.

Weekendowa rodzinna wycieczka, zakupy w mieście i dojazdy do pracy to tylko kilka przykładów sytuacji, w którym możesz w pełni polegać na komforcie i stylu Turbo Como 4.0 700C Low-Entry.

Turbo Como ze zintegrowanym silnikiem Specialized 1.2 nowej generacji to optymalny rower miejski. Silnik 1.2 z regulacją Rx Street Tune oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.

Specjalnie dla Como 4.0 opracowaliśmy baterię Specialized U1-500, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.

Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.

 

Model otrzymał niską ramę w geometrii Ground Control, ułatwiającą podparcie się stopą na światłach oraz wsiadanie i zsiadanie z roweru. Koła 700C w połączeniu z oponami 45 mm toczą się gładko i szybko oraz pozwalają płynnie pokonywać dziury, wyrwy i pęknięcia nawierzchni bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Osprzęt został dobrany tak, by po prostu działał nie sprawiając żadnych problemów. Obejmuje 10-biegowy napęd Shimano, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, przednie i tylne światło oraz bagażnik i błotniki.

  • Aluminiowa rama Low-Entry z lekkiego stopu E5 została indywidualnie opracowana pod kątem zabudowy baterii i silnika. W połączeniu z geometrią Ground Control sprawia to, że lekki i wytrzymały Como staje się synonimem elegancji.
  • Silnik Specialized 1.2 jest w pełni zintegrowany z ramą i otrzymał w modelu Como regulację do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
  • Baterię 500 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.
RAMA E5 Aluminum, low-entry frame, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Smooth Welds
WIDELEC SR Suntour NCX E25, steel steerer, 15mm thru-axle, 44mm offset, 50mm of travel
ZACISK SZTYCY Alloy, bolt-type, 34.9mm
MOSTEK Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
KIEROWNICA Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm width, 31.8mm
CHWYTY KIEROWNICY Body Geometry Women's Contour
SIODŁO Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount
SZTYCA Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm
PRZEDNI HAMULEC Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
TYLNY HAMULEC Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
MECHANIZM KORBOWY Custom alloy forged crankarms
MANETKI Shimano Deore, RapidFire Plus, 10-speed w/ Optical Gear Display
TYLNA PRZERZUTKA Shimano Deore, Shadow Plus, GS cage, 10-speed
ŁAŃCUCH KMC X10eT, 10-speed w/ Missing Link™
KASETA Shimano Deore, 10spd, 11-42t
ZĘBATKI 40T
OBRĘCZE 700c disc, double-wall alloy, pinned, 32h
PRZEDNIA PIASTA Specialized front hub disc, sealed bearings, 15x100mm thru-axle, 32h
TYLNA PIASTA Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
SZPRYCHY DT Swiss Industry
PRZEDNIA OPONA Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
TYLNA OPONA Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
DĘTKI Standard 40mm PV 700x32-50
PEDAŁY Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
BATERIA Specialized U1-500, On/Off button, state of charge display, 500Wh
ŁADOWARKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
SILNIK Specialized 1.2, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal
SPECYFIKACJA * Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia

Paczkomat Inpost
(tylko akcesoria)

Koszt wysyłki: 13,99 zł 

Przesyłka kurierska
(Rowery i akcesoria)

Koszt wysyłki: 
Akcesoria: 13,99 zł  Rowery: 100 zł

Odbiór osobisty

Możesz odebrać zamówienie osobiście w jednym z naszych sklepów. Szczegóły znajdziesz w zakładce "Kontakt".
W terminie do 2 dni roboczych - jest to czas potrzebny na złożenie i przygotowanie roweru. 
Szczegóły ustalamy indywidualnie i potwierdzamy telefonicznie bądź e-mailowo możliwość odbioru.

Kiedy zostanie wysłana Twoja paczka?

Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności. 
Zalecamy łączyć produkty w jednym zamówieniu.
Niestety, nie możemy połączyć dwóch oddzielnych zamówień, a z tego powodu opłaty za dostawę będą obowiązywać dla każdego z osobna.

Zobacz również

  • Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password