
Turbo Como 4.0 700C Low-Entry
COMO 4.0 LOW ENTRY 700C NB CSTUMBR/BLK/CHRM S
Weekendowa rodzinna wycieczka, zakupy w mieście i dojazdy do pracy to tylko kilka przykładów sytuacji, w którym możesz w pełni polegać na komforcie i stylu Turbo Como 4.0 700C Low-Entry.
Turbo Como ze zintegrowanym silnikiem Specialized 1.2 nowej generacji to optymalny rower miejski. Silnik 1.2 z regulacją Rx Street Tune oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.
Specjalnie dla Como 4.0 opracowaliśmy baterię Specialized U1-500, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.
Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.
Model otrzymał niską ramę w geometrii Ground Control, ułatwiającą podparcie się stopą na światłach oraz wsiadanie i zsiadanie z roweru. Koła 700C w połączeniu z oponami 45 mm toczą się gładko i szybko oraz pozwalają płynnie pokonywać dziury, wyrwy i pęknięcia nawierzchni bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Osprzęt został dobrany tak, by po prostu działał nie sprawiając żadnych problemów. Obejmuje 10-biegowy napęd Shimano, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, przednie i tylne światło oraz bagażnik i błotniki.
- Aluminiowa rama Low-Entry z lekkiego stopu E5 została indywidualnie opracowana pod kątem zabudowy baterii i silnika. W połączeniu z geometrią Ground Control sprawia to, że lekki i wytrzymały Como staje się synonimem elegancji.
- Silnik Specialized 1.2 jest w pełni zintegrowany z ramą i otrzymał w modelu Como regulację do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
- Baterię 500 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.
- RAMA
- E5 Aluminum, low-entry frame, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Smooth Welds
- WIDELEC
- SR Suntour NCX E25, steel steerer, 15mm thru-axle, 44mm offset, 50mm of travel
- ZACISK SZTYCY
- Alloy, bolt-type, 34.9mm
- MOSTEK
- Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
- KIEROWNICA
- Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm width, 31.8mm
- CHWYTY KIEROWNICY
- Body Geometry Women's Contour
- SIODŁO
- Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount
- SZTYCA
- Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm
- PRZEDNI HAMULEC
- Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
- TYLNY HAMULEC
- Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
- MECHANIZM KORBOWY
- Custom alloy forged crankarms
- MANETKI
- Shimano Deore, RapidFire Plus, 10-speed w/ Optical Gear Display
- TYLNA PRZERZUTKA
- Shimano Deore, Shadow Plus, GS cage, 10-speed
- ŁAŃCUCH
- KMC X10eT, 10-speed w/ Missing Link™
- KASETA
- Shimano Deore, 10spd, 11-42t
- ZĘBATKI
- 40T
- OBRĘCZE
- 700c disc, double-wall alloy, pinned, 32h
- PRZEDNIA PIASTA
- Specialized front hub disc, sealed bearings, 15x100mm thru-axle, 32h
- TYLNA PIASTA
- Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
- SZPRYCHY
- DT Swiss Industry
- PRZEDNIA OPONA
- Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
- TYLNA OPONA
- Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
- DĘTKI
- Standard 40mm PV 700x32-50
- PEDAŁY
- Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
- BATERIA
- Specialized U1-500, On/Off button, state of charge display, 500Wh
- ŁADOWARKA
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
- SILNIK
- Specialized 1.2, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal
- SPECYFIKACJA
- * Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Produkty z tej samej kategorii