ZWINNY I LEKKI ROWER
Dzięki maksymalnej wydajności zawieszenia, amortyzatorowi piggy-back i wyjątkowo niezawodnym hamulcom, JAM² SL 9.9 to idealny rower do jazdy po szlakach. JAM² SL 9.9 ma niski przekrok, co zapewnia dużo miejsca nad ramą. Mimo to wszystkie regulacje umożliwiające dostosowanie ustawień amortyzatora są łatwo dostępne. Silnik i akumulator naszego JAM² SL 9.9 są w pełni zintegrowane z rurą dolną rurą, ten e-MTB nie tylko jeździ, ale także wygląda jak zwykły rower. Rama wykonana w całości z włókna węglowego jest superlekka i bardzo sztywna dzięki zastosowaniu układu włókna węglowego MAX.
MOC WSPARCIA ROWERU ELEKTRYCZNEGO
Jednostka napędowa FAZUA Ride 60 zapewnia uczucie naturalnej jazdy, a jednocześnie wspiera Cię na wszystkich podjazdach. Kompaktowy i lekki, a jednocześnie mocny silnik ma moment obrotowy 60 Nm i maksymalną moc 450 W. Jeśli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, funkcja Boost pomoże Ci pokonać nawet najbardziej strome odcinki. Mamy do dyspocuji trzy różne tryby wspomoagania. Co więcej, możesz spersonalizować wsparcie silnika w oparciu o swoje preferencje dotyczące jazdy za pośrednictwem aplikacji FAZUA. Umożliwia ustawienie maksymalnej mocy, relacji wsparcia i przyspieszenia zgodnie z własnymi potrzebami.
REGULOWANA GEOMETRIA I DOSTOSOWANA KINEMATYKA
JAM² SL 9.9 ma dwa punkty umożliwiające regulację geometrii: kąt główki ramy i długość dolnej rury tylnego trójkąta. Większy kąt główki ramy wynoszący 65,5° zapewnia bardziej zwinne prowadzenie roweru, natomiast kąt 64,5° zapewnia ustawienie bardziej zorientowane na zjazdy. Przestawianie "FLIP CHIP" i regulacja długości dolnej rurki tylnego trójkąta z 440 na 447 mm zmienia całą konfigurację roweru. Dzięki dłuższemu tylnemu trójkątowi JAM² SL 9.9 jeździ stabilniej i ułatwia strome podjazdy, podczas gdy krótkie ustawienie prowadzi do bardziej zwinnej geometrii. Dla modelu JAM² SL 9.9 zaktualizowaliśmy nasz system F.O.L.D. (FOCUS Optimized Linkage Design). Zredukowaliśmy liczbę części łączących w ramie, co spowodowało znaczną utratę masy. Zaktualizowana konstrukcja kinematyczna zmniejsza wpływ hamulców na zawieszenie i zapewnia maksymalną kontrolę nad rowerem w każdej sytuacji.
RAMA | MAX Carbon technologie, 150mm F.O.L.D. GEN3 kinematics, 148x12 thru axle, internal cable routing, Post Mount 180 mm |
---|---|
WIDELEC | FOX 36 Float Performance Elite 29, Grip 2, 110 x 15 mm, 44 mm rake |
AMORTYZATOR - tył - damper | FOX Float X Performance, 210/55 mm, hardware: 25,0 x 8.0, no Bushing |
MOSTEK | FOCUS C.I.S. 2.0 MTB integrated, 35 mm, aluminium |
KIEROWNICA | RaceFace Atlas 35, aluminium, 820 mm, rise: 35 mm, backsweep: 8° |
SIODŁO | fi'zi:k Taiga |
SZTYCA | SEATPOST |
PRZEDNI HAMULEC | Shimano XT M8120, 4 piston |
TYLNY HAMULEC | Shimano XT M8120, 4 piston |
MECHANIZM KORBOWY | Rotor eKAPIC RF Link 29 |
MANETKI | Shimano Deore XT M8100, 12-speed |
TYLNA PRZERZUTKA | Shimano Deore XT M8100, 12-speed |
ŁAŃCUCH | Shimano SLX M7100, 12-speed |
KASETA | Shimano Deore XT M8100, 12-speed |
SUPORT | Integrated in Drive Unit |
PRZEDNIE KOŁO | DT Swiss HX1700 LS, 30-622, 110x15 mm |
TYLNE KOŁO | DT Swiss HX1700 LS, 30-622, 12x148 mm |
PRZEDNIA OPONA | Schwalbe Magic Mary, 2.4 Super Ground Soft, 62-622 |
TYLNA OPONA | Schwalbe Nobby Nic 2.4 SuperTrail SpeedGrip |
BATERIA | 430 Wh |
SILNIK | Fazua Ride 60, 60 Nm, 450 W max. |
ZAKRES | front: 32, rear: 10-51 |
SPECYFIKACJA | * Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia |
STERY | ACROS ZS56/ZS56 (ICR), FOCUS C.I.S. Integrated, 1.5/1.5" angle headset |
Paczkomat Inpost (tylko akcesoria)
Koszt wysyłki: 13,99 zł
Przesyłka kurierska (Rowery i akcesoria)