By okleić rower dokładniej, tak, by w stopniu maksymalnym pokryć folią lakier należy to wykonać ręcznie od zera. Mowa oczywiście o tworzeniu formatek i cięciu folii ręcznie przy rowerze!
Gotowe formatki folii dostępne w internecie nie zapewniają pełnego krycia, w odróżnieniu od tych, które wycinane są ręcznie przez naszego Macieja.
Foto folii gotowca poniżej:
Usługę oklejenia wykonujemy na najwyższym poziomie, z użyciem najlepszej na rynku folii ochronnej z funkcją samoregeneracji.
Dokładając do tego dokładność i precyzję Macieja osiągamy efekt jak na zdjęciach poniżej.
Przedstawiają one dwa (z kilkuset ) oklejone przez niego rowery. Dokładnie mowa o Turbo Levo S-Works i Expert. Oklejone w ponad 95% - rama i widelec.
*Gotowe pakiety formatek, które można kupić w internecie są wycinane maszynowo i dla ułatwienia montażu projekty te przewidują duże odstępy między formatkami folii. W znacznej większości nie przewidują demontażu części z roweru, m.in. korby - a w tym miejscu folia jest wręcz niezbędna!
Do pełnego oklejenia roweru demontujemy niektóre jego części, które po wykonaniu oklejenia są ponownie montowane wedle sztuki i zaleceń producenta części / roweru.
Do wykonania tak dokładnego oklejenia niezbędne będą:
- spora wiedza rowerowa-serwisowa by bezpiecznie rozebrać i złożyć rower,
- ogólne wyszkolenie w temacie folii PPF i detailingu by okleić i nie uszkodzić powierzchni czy folii,
- wysokie zdolności manualne by wykorzystać możliwości plastyczne folii,
- dobrej jakości narzędzia detailingowe/do folii/rowerowe oraz odpowiednia chemia,
- czysta przestrzeń!
Jak okleić folią PPF najwięcej powierzchni?
-
Categories :
Nowości w naszym sklepie