W erze rozpowszechnionego detailingu i oklejania - staram się wyróżnić nie tylko stosując najlepszą znaną mi folię PPF, prowadząc pedantyczny proces pracy ale również osiągając ekstremalną dokładność wykonywanych przeze mnie formatek. Efekt?
Formatki (docinane kawałki folii) tworzę ręcznie, odrysowuję na odcinkach folii zagięcia, przelotki, otwory, gwinty ect. i znając plastyczność folii wiem na jak dużych zagięciach się przyklei. Lata praktyki i nauki w ekstremalne spasowanie przynoszą efekty.
Tak dokładnie pokryty lakier zostaje osłonięty również przed promieniami UV, które po dłuższym czasie odbarwiają lakier.
Wszystkie szparki mogą zmienić barwę!
Nie ma szparek - nie ma odbarwień.
Oklejane elementy:
- Spód, góra i boki dolnej rury przedniego trójkąta (trzy formatki),
- Góra, spód i boki górnej rury przedniego trójkąta (cztery formatki),
- Główka ramy (trzy formatki),
- Widelec z zewnątrz i tam gdzie opona strzela błotem (cztery formatki),
- Tylny trójkąt od zewnątrz i rura podsiodłowa (dziesięć formatek).