
TURBO LEVO 29 2021
95221-7304
17 829,27 zł brutto
20 975,61 zł
Zniżka 15%
Brutto
Jeżeli jesteś zainteresowany prosimy o kontakt: +48 606 374 730
Z nowym Turbo Levo każdy może poznać zalety najbardziej zaawansowanej ramy eMTB, silnika, i baterii. Wyposażyliśmy nowoczesną konstrukcję z aluminium M5 w najpłynniejszy i najmocniejszy silnik na rynku, dodaliśmy klasowy napęd, zawieszenie i hamulce. W efekcie powstał rower, który na szlaku zawstydzi o wiele droższe e-górale.
- Rama Levo z przednim i tylnym trójkątem ze stopu M5 oraz asymetrycznym designem otrzymała geometrię 29 Trail, która pozwala jeździć wygodnie, a jednocześnie efektywnie. Rower zaprojektowany z myślą o ostrej jeździe otrzymał nisko osadzony suport, długą rurę górną i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Kinematyka ramy jest gwarancją, że zawieszenie precyzyjnie wybiera małe nierówności, a równocześnie jest w stanie pochłaniać bez dobijania nawet największe wyboje.
- Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
- Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth? z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
- Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 500 Wh. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
1 Przedmiot
- RAMA
- Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
- WIDELEC
- Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper
- AMORTYZATOR - tył - damper
- RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm
- ZACISK SZTYCY
- Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
- MOSTEK
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- KIEROWNICA
- Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- CHWYTY KIEROWNICY
- Specialized Trail Grips
- SIODŁO
- Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- SZTYCA
- TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel
- PRZEDNI HAMULEC
- SRAM Guide RE, metallic pads
- TYLNY HAMULEC
- SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- MECHANIZM KORBOWY
- Praxis forged M30, custom offset
- TYLNA PRZERZUTKA
- SRAM NX Eagle, 12-speed
- ŁAŃCUCH
- Shimano SLX, 12-speed, w/Quick Link
- KASETA
- Shimano SLX, Hyperglide+, 12-speed, 10-45t
- ZĘBATKI
- SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
- OBRĘCZE
- Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- PRZEDNIA PIASTA
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- TYLNA PIASTA
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
- SZPRYCHY
- DT Swiss Industry
- PRZEDNIA OPONA
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON? compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- TYLNA OPONA
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON? compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- DĘTKI
- Standard, Presta valve
- BATERIA
- Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh
- ŁADOWARKA
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
- UI/REMOTE
- Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth?, w/Handlebar remote
- SILNIK
- Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
- SPECYFIKACJA
- * Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Produkty z tej samej kategorii
Bestsellery
Komentarze (0)