
TURBO LEVO 2020
Black / Dusty Lilac
Z nowym Turbo Levo każdy może poznać zalety najbardziej zaawansowanej ramy eMTB, silnika, i baterii. Wyposażyliśmy nowoczesną konstrukcję z aluminium M5 w najpłynniejszy i najmocniejszy silnik na rynku, dodaliśmy klasowy napęd, zawieszenie i hamulce. W efekcie powstał rower, który na szlaku zawstydzi o wiele droższe e-górale.
OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.
Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.
WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG
Zastosowany w Levo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.
- Rama ze stopu M5 w konstrukcji Sidearm daje pełną kontrolę i radość z jazdy.
- Najmocniejszy i najpłynniej działający silnik na rynku.
- 150mm przedniej i tylnej amortyzacji spod znaku RockShox.
- RAMA
- Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
- ZACISK SZTYCY
- Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
- WIDELEC
- RockShox 35 29, DebonAir spring, Motion Control damper, 51mm offset, 15x110mm thru-axle
- AMORTYZATOR - tył - damper
- RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm
- MOSTEK
- Specialized Trail, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
- KIEROWNICA
- Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 31.8mm clamp, XS 720mm, S-XL 750mm,
- CHWYTY KIEROWNICY
- Specialized Sip grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
- SIODŁO
- Body Geometry Myth 155 S, Body Geometry Henge 143 M/L/XL, steel rails
- SZTYCA
- TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
- PRZEDNI HAMULEC
- SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper
- TYLNY HAMULEC
- SRAM Level T hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 200mm
- MANETKI
- SRAM S700, single-click lever
- ŁAŃCUCH
- Shimano Deore, 10spd, 11-42t
- KASETA
- SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t
- MECHANIZM KORBOWY
- Praxis forged M30, custom offset
- ZĘBATKI
- Praxis 32T, Steel, 104BCD
- TYLNA PRZERZUTKA
- SRAM NX 11-speed
- OBRĘCZE
- Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- PRZEDNIA PIASTA
- Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- TYLNA PIASTA
- Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
- SZPRYCHY
- DT Swiss Industry
- PRZEDNIA OPONA
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON? compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- TYLNA OPONA
- Eliminator, BLCK DMND Casing, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- DĘTKI
- Standard, Presta valve
- BATERIA
- Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh
- ŁADOWARKA
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
- SILNIK
- Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
- SPECYFIKACJA
- * Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Produkty z tej samej kategorii