• -11,62%
Rama Turbo Levo S-Works Carbon 29 rok 2021

Rama Turbo Levo S-Works Carbon 29 rok 2021

95221-0304-RAMA
23 495,93 zł brutto
26 585,37 zł
Zniżka 11,62%
Brutto

Zdjęcie poglądowe - ofertą jest sama rama.

Jeżeli jesteś zainteresowany prosimy o kontakt: +48 606 374 730

Kolor
Rozmiar
Ostatnie sztuki w magazynie

Całkowicie nowy S-Works Turbo Levo to bez wątpienia najgorętszy ze wszystkich modeli Turbo Levo. Okręt flagowy z masztem... to znaczy ramą... z włókna węglowego i zwiększającą sztywność konstrukcją Sidearm. A ponadto 150 mm płynnej, w pełni kontrolowanej amortyzacji, mocny silnik o liniowej charakterystyce pracy, nowa bateria 700Wh zwiększająca zasięg o 40 procent? a to dopiero początek.

OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.

Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.

WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG

Zastosowany w Kenevo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.

  • Ramy S-Works zawsze wyznaczały szczyt naszych prac projektowych i inżynieryjnych. W przypadku Levo mowa o ramie wykonanej w całości z włókna węglowego, bezkonkurencyjnej jeżeli chodzi o niską masę i niemal niezniszczalnej.
  • Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
  • Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth? z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
  • Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 700 Wh, co przekłada się na zwiększenie zasięgu aż o 40%. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
1 Przedmioty
RAMA
S-Works FACT 11m full carbon, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
AMORTYZATOR - tył - damper
Fox Float DPS Factory, Kashima, 3- position adjustment, 52.5x210mm, Kashima coating, Rx Trail Tune
MECHANIZM KORBOWY
Praxis Carbon M30, custom offset
ZĘBATKI
SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
BATERIA
Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
ŁADOWARKA
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
SILNIK
Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal

Tabela rozmiarów CMS

Komentarze (1)
Oceń
  • Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password